Polityka zwrotów i refundacji
Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Oznacza to, że możesz zrezygnować z zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia na adres [email protected]
Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.
WARUNKI ZWROTÓW
Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:
- został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni
- znajduje się w oryginalnym opakowaniu
Zwrotowi nie podlegają:
- Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu.
- Towary, które po dostarczeniu zostały rozpakowane nie nadają się do zwrotu.
- Towary z wyprzedaży.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.
ZWROT TOWARÓW
Pharma oil pokrywa koszt zwrotu produktu. Kiedy zgłosisz do nas zwrot, wyślemy Ci etykietę do wysyłki do naszego oddziału w Warszawie.
Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy, jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.
PRZETWARZANIE I CZAS ZWROTU
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu przedmiotu. Powiadomimy również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, przetworzymy go, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do karty kredytowej lub pierwotnej metody płatności.
- Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
- Następnie skontaktuj się z operatorem karty kredytowej lub bankiem. Może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
- Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]
KONTAKT DO NAS
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową: [email protected]