Dostawa towarów

WYSYŁKA

Aktualnie potrzebujemy 3-7 dni roboczych, by dostarczyć Ci kosmetyki. Na bieżąco informujemy o kolejnych etapach realizacji, tak żeby można uważnie śledzić drogę Twoich nowych bohaterów pielęgnacji! 

  • Oferujemy DARMOWĄ DOSTAWĘ dla zamówień o wartości powyżej 170 PLN na terenie Polski. 
    Po osiągnięciu minimalnej wartości zamówienia w koszyku automatycznie zostanie zastosowana bezpłatna dostawa.

  • Koszty dostawy dla zamówień poniżej 170 PLN różnią się w zależności od wybranego przewoźnika:
    • Kurier FedEx: 13,99 PLN
    • Paczkomaty InPost: 11,99 PLN

W przypadku innych lokalizacji dostawy prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego lub e-mailem na adres: info@pharmaoil.pl

PODATKI I CŁA

W przypadku zamówienia za granicę mogą zostać naliczone dodatkowe podatki i cło, które będą obowiązkiem klienta. Koszty są nakładane przez lokalny urząd celny i nie mamy nad nimi kontroli. Zalecamy sprawdzenie opłat importowych obowiązujących w danym kraju przed zamówieniem produktów, które mają być tam dostarczone.

REGULAMIN: DOSTAWA I GWARANCJE

1.1 Sprzedawca dostarcza towary za pośrednictwem osób trzecich - kurierów pocztowych. Kurierzy mają prawo skontaktować się z Kupującym i sprawdzić dokładny czas przed dostawą towarów, jeśli to konieczne, ale Kupujący przyjmie dostawę towarów. Jeśli w zamówieniu nie określono innej osoby odbierającej towar, musi on zostać zaakceptowany przez Kupującego.

1.2 W przypadku, gdy Kupujący nie jest w stanie przyjąć towaru w uzgodnionym terminie, niezwłocznie informuje telefonicznie o dostarczeniu towaru kurierowi.

1.3 Jeżeli towar zostanie dostarczony na adres i w terminie uzgodnionym z Kupującym, ale Kupujący nie zostanie odnaleziony, Kupujący nie ma prawa do roszczeń związanych z dostawą towaru.

1.4 Znaczenie, nazewnictwo i jakość towarów Kupujący sprawdza przy dostarczeniu. Po przyjęciu towaru Kupujący musi podpisać dokumenty dostawy potwierdzające, że towar został mu dostarczony.

1.5 Uwagi dotyczące wad towaru powinny zostać zgłoszone przez Kupującego na piśmie przy odbiorze towaru. Kupujący może zgłaszać roszczenia dotyczące ukrytych wad towarów na piśmie nie później niż w ciągu 7 (siedmiu) dni od otrzymania towarów.

1.6 Gdy Kupujący płaci za towar, Sprzedający przesyła Kupującemu faktury drogą elektroniczną.

1.7 Sprzedający jest zwolniony z odpowiedzialności za naruszenie warunków dostawy towarów, jeżeli naruszenie to nastąpiło z winy Kupującego.

1.8 Sprzedający oświadcza, że towary spełniają wymagania jakościowe dla tych towarów. Charakterystyka każdego towaru jest podana obok opisu towaru w każdej pozycji.