POLITYKA ZWROTÓW I REFUNDACJI

Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Oznacza to, że możesz zrezygnować z zamówienia do 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia na adres info@pharmaoil.pl

Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.

WARUNKI ZWROTÓW

Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:

  • został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni
  • znajduje się w oryginalnym opakowaniu

Zwrotowi nie podlegają:

  • Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu.
  • Towary, które po dostarczeniu zostały rozpakowane nie nadają się do zwrotu.
  • Towary z wyprzedaży.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.

ZWROT TOWARÓW

Pharma oil pokrywa koszt zwrotu produktu. Kiedy zgłosisz do nas zwrot, wyślemy Ci etykietę do wysyłki do naszego oddziału w Warszawie. 

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy, jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej. 

PRZETWARZANIE I CZAS ZWROTU

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu przedmiotu. Powiadomimy również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, przetworzymy go, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do karty kredytowej lub pierwotnej metody płatności.

  • Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
  • Następnie skontaktuj się z operatorem karty kredytowej lub bankiem. Może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
  • Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem info@pharmaoil.pl

KONTAKT DO NAS
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową: info@pharmaoil.pl